Potřebujete pomoci nebo si nevíte rady? Zkuste najít odpovědi na této stránce.
U baterie dojde k přepětí na jednom či více článků. Pomoct může restart elektrárny. Pokud restart nepomůže, zavolejte servisnímu oddělení pro hlubší diagnostiku, popřípadě servis baterie.
Jedná se pouze o chybné zobrazování. V tomto případě je napěťově baterie plně nabitá a nekorespondují pouze procenta baterie. Bude doladěno softwarově v následujících firmwarech.
Tyto akustické jevy znamenají, že v BMS jsou překročeny některé limitní hodnoty. Pokud má zákazník BMS s relátkem, tak „cvakání“ znamená rozpínající se relátko. Žádnou škodu to v domácnosti neudělá, pouze baterie nebude fungovat, dokud tyto limitní hodnoty budou stále přesahovány. V tomhle případě se ozvěte na servis, kde problém hlouběji analyzují a popřípadě se zařídí servisní výjezd.
Reálná využitelnost kapacity baterie je 80 %. Což znamená, že pokud si zákazník koupí 15kWh baterii, může z ní využít max 12kWh. Ostatní případy je potřeba hlouběji analyzovat.
Vyhláška č. 16/2016 Sb. o podmínkách připojení k elektrizační soustavě. definuje mikrozdroj jako zdroj elektrické energie a všechna související zařízení pro výrobu elektřiny, určené pro paralelní provoz s distribuční soustavou nízkého napětí se jmenovitým střídavým fázovým proudem do 16 A na fázi včetně a celkovým maximálním instalovaným výkonem do 10 kW včetně.
Prakticky vzato se v praxi jedná o úplně stejnou realizaci instalace fotovoltaických panelů na střechu nemovitosti, zapojení technologie, baterky a střídačů jako v případě klasického přetokového připojení, zásadní odlišnost však spočívá v tom, že přetoky vznikající ve výrobě této elektrárny se nesmí pouštět do distribuční sítě a klient tuto přebytečně vyrobenou energii nesmí prodávat.
Je to situace, kdy distribuční území EG. D, ČEZ, nebo PRE zamítne klientovi připojit jeho výrobnu elektřiny do jejich distribučního území a nabídne klientovi tzv. zjednodušené připojení.
Důvody, pro které distribuční území může zamítnout připojení výrobny jsou:
Distribuční síť standardně požádáme o vyjádření, zdali může být výrobna připojena, ze strany distribuční sítě následně proběhne zamítnutí, načež se klientovi udělá standardní instalace fotovoltaické elektrárny na nemovitost a při žádání o připojení se zažádá o zjednodušený mikrozdroj, poté proběhne podpis nové smlouvy, ve které klient garantuje, že nebude pouštět přetoky do sítě distribučního území a následně proběhne výměna čtyřkvadrátového elektroměru, který standardně probíhá jak u přetokové, tak i bezpřetokové elektrárny.
Zjednodušené připojení mikrozdroje, které můžeme také nazvat bezpřetoková instalace fotovoltaické elektrárny má po technické stránce stejnou podobu instalace jako v případě klasické přetokové elektrárny s tím rozdílem, že od klienta nesmí odejít do distribuční sítě žádná vyrobená energie z jeho instalace fotovoltaické elektrárny.
+420 725 058 539
volejte Po-Pá 09:00 až 15:30
dotace@optimal-powerenergy.cz
+420 724 383 053
volejte Po-Pá 09:00 až 15:30
distribuce@optimal-powerenergy.cz
+420 602 336 932
volejte Po-Pá 8:00 až 17:00
č.p. 145,
592 57 Rozsochy
IČ: 142 35 544
DIČ: CZ142 35 544
Spisová značka: B 8671
+420 724 396 621
volejte Po-Pá 09:00 až 15:30
info@optimal-powerenergy.cz
reklamace@optimal-powerenergy.cz
ČSOB 307210002/0300
Dokumenty
Zásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2023 Optimal-PowerEnergy, a.s.